Ifrah Islam

Diplomová práce

THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING

THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Anotace:
One of the greatest economic engines in the world, the fashion industry, has found an effective online communication strategy. In order to adapt and reach expanding markets ready to buy fashion, fashion brands reinvent themselves with regards to their operations and advertising strategies. For this reason, digital marketing has become a vital instrument for reaching the younger audiences of these industry …více
Abstract:
One of the greatest economic engines in the world, the fashion industry, has found an effective online communication strategy. In order to adapt and reach expanding markets ready to buy fashion, fashion brands reinvent themselves with regards to their operations and advertising strategies. For this reason, digital marketing has become a vital instrument for reaching the younger audiences of these industry …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Martin Potančok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94293

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Information Systems Management