THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING – Ifrah Islam
Ifrah Islam
Diplomová práce
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Anotace:
One of the greatest economic engines in the world, the fashion industry, has found an effective online communication strategy. In order to adapt and reach expanding markets ready to buy fashion, fashion brands reinvent themselves with regards to their operations and advertising strategies. For this reason, digital marketing has become a vital instrument for reaching the younger audiences of these industry …víceAbstract:
One of the greatest economic engines in the world, the fashion industry, has found an effective online communication strategy. In order to adapt and reach expanding markets ready to buy fashion, fashion brands reinvent themselves with regards to their operations and advertising strategies. For this reason, digital marketing has become a vital instrument for reaching the younger audiences of these industry …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon