Spokojenost studentek německého jazyka s předměty společného základu – Mgr. Sylva Trebuľová
Mgr. Sylva Trebuľová
Bakalářská práce
Spokojenost studentek německého jazyka s předměty společného základu
Satisfaction of female students of German language with common basis subjects
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu spokojenosti studentů s předměty společného základu v bakalářském studiu. Práce má teoreticko-empirický charakter. Jejím cílem bylo zjistit, do jaké máry jsou studentky německého jazyka spokojeny s předměty společného základu. Teoretická část se zabývá učitelským povoláním a studiem učitelství. Jádrem empirické části je kvalitativní výzkumné šetření realizované …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a topic of students' contentment with their studies. The thesis has theoretical and empirical character. Its goal was to find out how are the students of German language satisfied with the subjects of common basic. The theoretical part talks about pedagogy as a job and also about studying pedagogy as a discipline. The core of the empiric part is a qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/roq9n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Bradová
- Oponent: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Effect of coffee preparation on caffeine content
Marek Gawlik -
Student v roli učitele na pedagogické praxi
Hana Teplá -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka