Anna Kabeeva

Diplomová práce

Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace

Effeciency of the restaurant marketing activities
Anotace:
Kabeeva, Anna. Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace. [Diplomová práce]. Vysoká škola hotelová. Praha 2014. 84 strany. V diplomové práci pojednáváme a analyzujeme marketingovou kampaň restaurace Potrefená husa, která je rozšiřována ve formě franšízy, a proto reklamní kampaně jsou vedeny centralizovaně, tedy pořádány vlastníkem franšízy, ale taky jednotlivými franšizanty (vlastníky …více
Abstract:
In this thesis, we discuss and analyze marketing campaigns of restaurant Potrefená husa, which is distributed in the form of a franchise, and therefore advertising campaigns are conducted in a centralized way, and by a particular manager - individual franchisee. The objective of the thesis is therefore to assess the current advertisements of marketing campaigns of Potrefená husa, and run a comparative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze