Bc. Alesia Alexandra Kučerová

Diplomová práce

Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh

Socially - psychological Problems of a New Product Launching
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá zaváděním nového produktu na trh a sociálně-psychologickými aspekty i problémy, které se s tím pojí. Rozebírá jednotlivé fáze zaváděcího procesu a detailněji se zaobírá testováním produktové koncepce. V aplikační části je představena koncepce výrobku FitNight – alkoholického nápoje bez přidaných cukrů obohaceného o vitamíny, minerály a další tělu prospěšné látky. Na základě …více
Abstract:
The thesis goes through the process of product launching and its socially – psychological aspects and problems. It describes the fazes of product launching and analyzes testing of product conception. The new product FitNight is introduced in methodological part of thesis as an alcoholic drink with vitamins, minerals and other beneficial micronutrients. Per the analysis of competitive products, information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace