Bc. Alesia Alexandra Kučerová

Master's thesis

Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh

Socially - psychological Problems of a New Product Launching
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá zaváděním nového produktu na trh a sociálně-psychologickými aspekty i problémy, které se s tím pojí. Rozebírá jednotlivé fáze zaváděcího procesu a detailněji se zaobírá testováním produktové koncepce. V aplikační části je představena koncepce výrobku FitNight – alkoholického nápoje bez přidaných cukrů obohaceného o vitamíny, minerály a další tělu prospěšné látky. Na základě …more
Abstract:
The thesis goes through the process of product launching and its socially – psychological aspects and problems. It describes the fazes of product launching and analyzes testing of product conception. The new product FitNight is introduced in methodological part of thesis as an alcoholic drink with vitamins, minerals and other beneficial micronutrients. Per the analysis of competitive products, information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní