Bc. Klára Švábová

Bakalářská práce

Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C

Modern Marketing Communication of a Company with an Integrated Portfolio of B2B and B2C Customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti OFFICEO s.r.o. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace společnosti připravit návrh inovativní komunikační strategie. Teoretická část je zaměřena na integrovanou marketingovou komunikaci, komunikační mix a jeho nástroje, digitální komunikaci, trendy v oblasti marketingové komunikace a společenskou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of OFFICEO Ltd. Based on the analysis of the current state of marketing communication of the company, the objective of the bachelor thesis to propose an innovative communication strategy. The theoretical part focuses on integrated marketing communication, communication mix and its tools, digital communication, trends in marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: Ing. Václav Křivohlávek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní