Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process – Elina Andriasova
Elina Andriasova
Diplomová práce
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na mediální plánování. Analyzuje neustále se měnící mediální prostřední a prokazuje důležitost mediálních dat a zdrojů. Z hlediska změn je analyzována potřeba procesů nutných k plánování vzhledem k novému charakteru a příležitostem, jenž poskytuje marketing sociálních médií. Praktická část práce zkoumá role a výhody využívání Instagramu (novodobé, dynamicky se rozvíjející …víceAbstract:
The thesis investigates the topic of media planning. The nature and changing landscape of media planning is analyzed, and the importance of media data and sources is proven. In terms of changes there is analyzed a need of adoption of the planning process to the new feature and opportunities provided by social media marketing. The practical part of the thesis investigates the role and advantage of using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sj54o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: M.A. Ondřej Kotouč
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Media and Coal Labour Unions Most Coal-dependent Countries of the EU and their Path Away from Coal Case Study of Poland and Germany
Kristína Kráľovská -
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Roshan Paul -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel