Portfolio FMK jako digitální platforma pro zlepšení komunikace mezi studenty designových oborů – Bc. Lukáš Koutný
Bc. Lukáš Koutný
Diplomová práce
Portfolio FMK jako digitální platforma pro zlepšení komunikace mezi studenty designových oborů
Portfolio FMK as a Digital Platform for Improving Communication between Students in Design Disciplines
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na současný stav a rozvoj interdisciplinarity designových oborů Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. Teoretická část nahlíží na témata projektového řízení, prezentace designérů, designového a systémového myšlení s ohledem na akademické prostředí, ve kterém práce i cílový projekt vznikají. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu formou focus group a individuálních …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the current state and development of interdisciplinarity of design disciplines of the Faculty of Multimedia Communications of TBU in Zlín. The theoretical part looks at the topics of project management, designers' presentation, design and system thinking with regard to the academic environment in which the thesis and the project arise. Using qualitative research - focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUTNÝ, Lukáš. \textit{Portfolio FMK jako digitální platforma pro zlepšení komunikace mezi studenty designových oborů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkt5ax/.
Jak správně citovat práci
Koutný, Lukáš. Portfolio FMK jako digitální platforma pro zlepšení komunikace mezi studenty designových oborů. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace