Vnímání značky Sanytol v post-pandemické době vybranou skupinou spotřebitelů – Veronika Kopáčková
Veronika Kopáčková
Diplomová práce
Vnímání značky Sanytol v post-pandemické době vybranou skupinou spotřebitelů
Perception of the Sanytol brand in the post-pandemic era by a selected group of consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky Sanytol v post-pandemické době vy-branou skupinou spotřebitelů. Cílem práce je identifikovat, zda spotřebitelé značku znají, pokud ano, jaký k ní zaujímají postoj a jak na ni reagují po odeznění pandemie covid-19. Vyhodnocení dotazníkového šetření proběhlo pomocí párového t-testu. Následně bylo prostřednictvím konceptu tzv. CBBE neboli Customer-Based Brand …víceAbstract:
The thesis deals with the perception of the Sanytol brand in the post-pandemic era by a selected group of consumers. The aim of the thesis is to identify whether consumers are familiar with the brand, if so, what is their attitude towards it and how they react to it after the covid-19 pandemic. The evaluation of the questionnaire survey was carried out using a paired t-test. Subsequently, it was possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Michal Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Change in Consumer Behaviour Post Covid-19 Pandemic with Reference to Healthcare Services
KameshKumar Jitendra Modi