Veronika Kopáčková

Diplomová práce

Vnímání značky Sanytol v post-pandemické době vybranou skupinou spotřebitelů

Perception of the Sanytol brand in the post-pandemic era by a selected group of consumers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky Sanytol v post-pandemické době vy-branou skupinou spotřebitelů. Cílem práce je identifikovat, zda spotřebitelé značku znají, pokud ano, jaký k ní zaujímají postoj a jak na ni reagují po odeznění pandemie covid-19. Vyhodnocení dotazníkového šetření proběhlo pomocí párového t-testu. Následně bylo prostřednictvím konceptu tzv. CBBE neboli Customer-Based Brand …více
Abstract:
The thesis deals with the perception of the Sanytol brand in the post-pandemic era by a selected group of consumers. The aim of the thesis is to identify whether consumers are familiar with the brand, if so, what is their attitude towards it and how they react to it after the covid-19 pandemic. The evaluation of the questionnaire survey was carried out using a paired t-test. Subsequently, it was possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92573