Ing. Petr Voltr
Master's thesis
Rekonstrukce dvounápravového nákladního vozu
Reconstruction of a Two-axle Freight Wagon
Abstract:
Úkolem této diplomové práce je vyšetření jízdních vlastností rekonstruovaného kontejnerového vozu řady Laags pomocí simulačního výpočtu. Popisuje se konstrukce dvounápravového kontejnerového vozu, zejména z hlediska odlišností od krytého vozu běžné stavby. Provádí se odvození vstupních dat pro výpočet, pozornost se věnuje zvláště charakteristikám vypružení pojezdu UIC 517. Simulace se vyhodnocuje jako …moreAbstract:
The work deals with examination of running behaviour of a reconstructed container wagon, type Laags, using a computer simulation. It describes the construction of a two-axle container wagon, observing dierences from a standard covered van. Input data for the calculation are inferred in this thesis, focusing especially on the UIC 517 suspension characteristics. The simulation is evaluated as an on-track …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Zelenka, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Voltr, Petr. Rekonstrukce dvounápravového nákladního vozu. Česká Třebová, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Rail Vehicles
Theses on a related topic
-
Simulační model síťového grafu
Martin Kašný -
Sekundární vypružení podvozků tramvaje
Kirill Lesh -
Návrh vedení dvojkolí a prvotního vypružení pro podvozek s vnitřním rámem
Adam Novák -
Sekundární vypružení osobních podvozků
Ondřej DVOŘÁK -
Návrh využití pneumatických pružin u sekundárního vypružení železničních vozidel pro přepravu osob
Vojtěch Jandásek -
Sekundární vypružení osobních podvozků
Martin STEJSKAL -
Semiaktivně řízený systém vypružení železničního vozidla
Filip Jeniš -
Semiaktivně řízený systém vypružení železničního vozidla
Filip Jeniš