Bc. David Hrachový

Diplomová práce

Faster WebGL Graphics

Faster WebGL Graphics
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo najít efektivní způsob načítání a vykreslování grafických modelů prostřednictvím WebGL. Za tímto účelem byl proveden průzkum existujících řešení a jejich praktické porovnání. Současně je prezentována nová metoda pro vykreslování scén, která umožňuje snížit paměťové nároky na grafické kartě, snižuje čas inicializace a poskytuje obecně lepší vykreslovací výkon v porovnání s …více
Abstract:
The goal of the thesis was to find an efficient way of loading 3d models in WebGL. Several WebGL frameworks for loading and rendering of 3d models were compared based on their performance as well as other capabilities. In addition, a new method for rendering digital content is presented. Compared to simultaneous rendering on multiple HTML canvases, this method enables to reduce GPU memory footprint …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Vilém Šustr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.