Popularizace české politiky v letech 2002 až 2006 – Bc. Ladislav Sommer
Bc. Ladislav Sommer
Diplomová práce
Popularizace české politiky v letech 2002 až 2006
Czech political scene popularization process from 2002 to 2006
Anotace:
Práce se zabývá fenoménem popularizace politiky – tedy prolínáním popkultury s politikou a hlavním cílem je přiblížit jej českému čtenáři. V teoretické části jsou představeny základní pojmy a koncepty vztahující se k takzvané popolitice jakými jsou infotainment, politainment, či celebritizace politiky. Analytická část se následně snaží aplikovat vybrané koncepty na českou politickou a mediální scénu …víceAbstract:
Thesis deals with the phenomenon of popularization of politics – merging of popular culture with politics and the main goal is to explain this phenomenon to Czech reader. Theoretical part of the thesis describes basic terms and concepts related to poppolitics like infotainment, politainment or celebritization of politics. Analytical part tries afterwards to apply the theory of popularization on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x6ae9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie