Bc. Pavla Kostková

Diplomová práce

Advertising of food products

Advertising of food products
Anotace:
Diplomová práce, Advertising of food products, se zabývá stylistickou analýzou tištěné reklamy potravinových produktů. Teoretická část diplomové práce popisuje jednotlivé termíny vztahující se k oboru reklamy a stylistiky. Praktická část, analyzuje vybrané reklamy potravinových produktů z pěti hledisek specifikovaných Crystalem and Davym. Cílem této práce je identifikace výrazných elementů, které jsou …více
Abstract:
Diploma thesis Advertising of food products deals with an analysis of stylistic means at different language levels exploited in printed advertisements. In the first, theoretical pact, basic terms concerning the field of advertising and stylistics are described. The second, practical part of the work, analysis selected advertisements promoting food products from five aspects, based on Crystal and Davy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Renata Povolná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy