Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie – Bc. Klára Radiven
Bc. Klára Radiven
Bakalářská práce
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Artificial intelligence in the context of the fashion industry, a case study of user technology
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá využitím umělé inteligence v módním průmyslu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část teoreticky mapuje technologie a nástroje umělé inteligence využívané ve čtyřech klíčových oblastech módního průmyslu prostřednictvím metody analýzy literatury a deskriptivního výzkumu. Druhá část se zaměřuje na případovou studii společnosti Nike, kde analyzuje, jaké využívá …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with artificial intelligence (AI) in the fashion industry. The thesis is structured into two parts. The first part provides a theoretical overview of AI technologies and tools used in four key areas of the fashion industry through literature analysis and descriptive research methodologies. The second part focuses on a case study of Nike, examining the AI tools and virtual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ydgl8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Michael Franěk
- Oponent: Mgr. Svatava Doubek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů Business Intelligence a Umělé Inteligence ve firmách
Anna Thurzová -
Digitalization and branding management in the fashion industry
Karina Toporova -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
Nela Votápková -
Regulace fast fashion průmyslu v právu EU
Natalia Hettová -
Udržitelnost v odvětví fast fashion se zaměřením na společnost H&M
Lenka Koláčková -
Effective Digital Marketing Strategies for Local Fashion Brands Targeting Gen-Z Consumers
Narmin Babayeva -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova