Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání – Bc. Blanka Dršková, DiS.
Bc. Blanka Dršková, DiS.
Bakalářská práce
Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání
The cooperation of the kindergarten with the family as a factor supporting the individualization in education
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Hlavním cílem je výzkum vlivu spolu-práce a komunikace mateřské školy s rodinou na individualizaci ve vzdělávání. Teoretická část popisuje aktuální poznatky z oblasti výchovy a vzdělávání v mateřské škole a v rodině. Dále se zabývá popisem možné spolupráce a komunikace mezi mateřskou školou a rodinou při výchově a vzdělávání dětí. Jsou zde také nastíněny …víceAbstract:
This thesis has a theoretical-empirical character. The main objective of this work is the re-search of the influence of cooperation and communication of kindergarten with family and how this affect the individualization in education. The theoretical part describes the current knowledge in the field of education and education in kindergarten and family. The next thing it deals with is the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRŠKOVÁ, Blanka. \textit{Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zla8kc/.
Jak správně citovat práci
Dršková, Blanka. Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Spokojenost ve vzájemné komunikaci mezi rodinou a školou na 1.stupni ZŠ
Hana Asszonyi -
Spolupráce mezi rodinou, školou a školským poradenským zařízením z pohledu učitelů
Karolína Smejkalová -
Efektivní formy komunikace a spolupráce mezi mateřskou školou a rodinou
Petra Dědková -
Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou
Lenka VESELÁ -
Možnosti spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou
Marcela RUSZOVÁ -
Přechody žáků s poruchou autistického spektra ( PAS ) do vyšších stupňů škol a do běžného života: zkvalitnění spolupráce mezi rodinou školou
Andrea Pastorková -
Komunikace mezi rodinou a mateřskou školou v zájmu dítěte
Brigita KABÓKOVÁ