Is deflation a threat to growth? – Anastasiia Borisova
Anastasiia Borisova
Bakalářská práce
Is deflation a threat to growth?
Je deflace hrozbou růstu?
Anotace:
Cílem práce je najít odpověď na položenou otázku: „Je deflace hrozbou růstu?“ Hospodářský trh Evropské unie po krizi v letech 2008–2009 je analyzován z hlediska nebezpečí deflace pro hospodářský růst.Analýza je založena na široké teoretické základně mnoha slavných ekonomů. Evoluční cesta vývoje deflačního fenoménu byla sledována, začínajíci první systematickou analýzou Davida Humea, analýzou vědců …víceAbstract:
The work is aimed at finding an answer to the question posed: "Is deflation a threat to growth?" The European Union economic market after the crisis of 2008-2009 is analyzed for the threat of deflation to economic growth. The analysis is based on the wide theoretical base of many famous economists. The evolutionary path of the development of the deflation phenomenon was traced, starting with the first …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Jakub Jedlinský
- Oponent: Lubomír Valík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79522
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.
Regina GEMBALOVÁ -
Podnikatelský záměr pro startup firmy působící na trhu P2P sdílení aut
Alžběta Grmolcová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Tržní příležitosti pro moderní perorální antibiabetika a position nového přípravku
Tomáš Růžička -
Marketingová komunikace značky Dr. Witt - návrhy doporučení pro růst tržního podílu
Silvie Vaňková -
Konvergence cenových hladin v EU
Bibiana Depešová