Anastasiia Borisova
Bachelor's thesis
Is deflation a threat to growth?
Je deflace hrozbou růstu?
Abstract:
Cílem práce je najít odpověď na položenou otázku: „Je deflace hrozbou růstu?“ Hospodářský trh Evropské unie po krizi v letech 2008–2009 je analyzován z hlediska nebezpečí deflace pro hospodářský růst.Analýza je založena na široké teoretické základně mnoha slavných ekonomů. Evoluční cesta vývoje deflačního fenoménu byla sledována, začínajíci první systematickou analýzou Davida Humea, analýzou vědců …moreAbstract:
The work is aimed at finding an answer to the question posed: "Is deflation a threat to growth?" The European Union economic market after the crisis of 2008-2009 is analyzed for the threat of deflation to economic growth. The analysis is based on the wide theoretical base of many famous economists. The evolutionary path of the development of the deflation phenomenon was traced, starting with the first …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79522
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Jakub Jedlinský
- Reader: Lubomír Valík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79522
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.
Regina GEMBALOVÁ -
Podnikatelský záměr pro startup firmy působící na trhu P2P sdílení aut
Alžběta Grmolcová -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Tržní příležitosti pro moderní perorální antibiabetika a position nového přípravku
Tomáš Růžička -
Marketingová komunikace značky Dr. Witt - návrhy doporučení pro růst tržního podílu
Silvie Vaňková -
Konvergence cenových hladin v EU
Bibiana Depešová