Ing. Michaela Marčanová

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Advertising regulation
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje regulaci reklamy. V teoretické části je definován pojem reklama, guerilla a buzz marketing. Dalším bodem této práce je systém právní úpravy regulace reklamy a regulace reklamy na zakázané druhy reklamy. V další části je popsána regulace reklamy na vybrané výrobky. Praktická část obsahuje porovnání jednotlivých případů z praxe.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the regulation of advertising. In the theoretical part the notion of advertising, guerilla and buzz marketing are defined. Another point of this thesis is the control system for the regulation of advertising and advertising regulation for banned types of advertising. In another part is described the regulation of advertising on certain products. The practical part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní