Yernar Fazylov

Bachelor's thesis

Analýza marketingového prostředí RK pro vybrané prvky strategie HAMÉ s.r.o.

Analysis of the marketing environment of the Republic of Kazakhstan for selected elements of the strategy HAMÉ Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provádění analýzy pro určení míry souladu mezi intranacionální obchodní strategii HAMÉ s.r.o. a marketingovým prostředí země, která patří do teritorialní sféry pusobení společnosti, Republiky Kazachstán. Metodický aparát pro provádění analýzy byl čerpán z odborné literatury. Skladá se z klasifikace jednotlivých prvků marketingového prostředí každé země, pak následují …more
Abstract:
The main aim of this Thesis is to find out if specific elements in international buisness strategy of HAMÉ Ltd. are suitable for marketing enviroment of the country, which belongs to the sphere of influience of HAMÉ Ltd. This country is Republic of Kazakhstan. Metodology for analysis was taken from specialised literature. It consists of classification of individual elements of marketing enviroment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31766