Ing. Miroslav Babušiak

Diplomová práce

Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno

Marketing strategy of non-profit organization RATOLEST Brno
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy applied in non-profit organizations. Whole work is to analyze and to evaluate the marketing strategy of the civic association Ratolest Brno, as one type of non-profit organization. The results of the analysis are embodied in the creation of new strategic and marketing objectives, the achievement of which are suggested certain measures in the field of communications …více
Abstract:
Táto práca sa zaoberá problematikou marketingovej stratégie aplikovanej v oblasti neštátnych neziskových organizácií. Ceľom práce je analýza a zároveň zhodnotenie marketingovej stratégie občianskeho združenia Ratolest Brno, ako jedného typu neziskovej organizácie. Výsledky analýz sú zhmotnené do vytvorenia nových strategických a marketingových cieľov, na ktorých dosiahnutie sú navrhované určité opatrenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa