Bc. Veronika SAMSELY

Diplomová práce

Znalost české interpunkce u žáků základních škol

Knowledge of Czech punctuation of the elementary school pupils
Anotace:
Práce je zaměřená na českou interpunkci a znalosti žáků základních škol v této oblasti. V teoretické části se věnujeme pravopisu, jeho vývoji a rozdělení se zaměřením na interpunkci. Dále uvádíme pravidla, kterými se česká interpunkce řídí. V části praktické ověřujeme, nakolik mají tato pravidla osvojená žáci 8. a 9. tříd. Věnujeme se také pohledu učitelů českého jazyka na problematiku učiva a analýze …více
Abstract:
The work is focused on Czech punctuation and knowledge of elementary school pupils in this field. In the theoretical part we deal with the spelling, its development and division with the focus on punctuation. Here are the rules that the Czech punctuation is governed by. In the practical part we verify the extent to which these rules are adopted by pupils of the 8th and 9th classes. We also look at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jana Svobodová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SAMSELY, Veronika. Znalost české interpunkce u žáků základních škol. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ