Zhodnocení návštěvnosti a segmentace návštěvníků serveru iDnes.cz a jeho portálů – Petr POLANSKÝ
Petr POLANSKÝ
Bakalářská práce
Zhodnocení návštěvnosti a segmentace návštěvníků serveru iDnes.cz a jeho portálů
Measurement of Attendance and Segmentation of Visitors of Server iDnes.cz and Its Portals.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním a zhodnocením návštěvnosti informačního serveru iDnes.cz a jeho podružných portálů, které poskytují nepřeberné množství informací jeho návštěvníkům a dále pak vytvořením a rozdělením návštěvníků do určitých segmentů. Práce bude vycházet ze zjištěné analýzy návštěvníků a jejich rozdělení do segmentů, které jsou podrobně charakterizovány a určeny. Na závěr je vytvořen …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the processing and enhancement of the visitation of information server iDnes.cz and its secondary portals that provide a huge quantity of information for its visitors, and the creation and distribution of visitors to specific segments. This Bachelor Thesis will be based on the analysis of the visitors and their distribution into segments, which are characterized in detail …víceKlíčová slova
E-marketing segmentace návštěvnost struktura internet portály informační servery segmenty.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLANSKÝ, Petr. \textit{Zhodnocení návštěvnosti a segmentace návštěvníků serveru iDnes.cz a jeho portálů}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/zlsoak/.
Jak správně citovat práci
POLANSKÝ, Petr. Zhodnocení návštěvnosti a segmentace návštěvníků serveru iDnes.cz a jeho portálů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.