Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku – Lucie Račáková
Lucie Račáková
Bachelor's thesis
Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Symmetry in Fine Arts as a Means of Education of Preschool Children
Abstract:
Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Zaměřuje se na využití symetrie ve výtvarném umění jako prostředku vzdělávání dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je navrhnout sadu aktivit, která se zaměřuje na poznávání symetrie v konkrétních výtvarných dílech a zároveň dětem přibližuje výtvarné umění. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část sumarizuje poznatky jak z oblasti …moreAbstract:
The bachelor thesis is of application nature. It focuses on the use of symmetry in fine arts as a means of education of preschool children. The aim of the bachelor thesis is to design a set of activities that focus on learning about symmetry in specific works of art and at the same time introduces children to the fine arts. It consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAČÁKOVÁ, Lucie. \textit{Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/zlw99u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Račáková, Lucie. Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Aktivizace vnímání výtvarného umění v projektech typu art week
Irena Rodriguez Točíková -
Estetická výchova jako cesta k autonomnímu vnímání výtvarných děl v současném světě umění
Ota Blažek -
Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole
Kristýna KOLACÍ -
Spiritualita a její vnímání z hlediska výtvarné tvorby vybraných současných umělců
Aneta Kučerovská -
"Umíme vnímat umění?" Didaktická hra k poznání výtvarného umění
Andrea VAŠÍČKOVÁ -
Hledání symetrie funkcí s využitím symetrie množiny bodů
Eliška MOURYCOVÁ -
Spontánní narušení symetrie a nerelativistická Goldstoneova věta
Martin Škorňa -
Symetrie a zákony zachování ve variačních teoriích
Erik Búš