Bc. Lucie Petráňová

Master's thesis

Přístupy k vyučování matematice v poválečném Československu

Approaches to mathematics teaching in postwar Czechoslovakia
Anotácia:
Diplomová práce Přístupy k vyučování matematice v poválečném Československu se zabývá způsoby vyučování matematice mezi lety 1945 a 1973. Práce využívá dvou hlavních zdrojů, z nichž první je obsah učebních osnov matematiky pro ročníky odpovídající dnešnímu druhému stupni základní školy vydaných mezi lety 1952 a 1973 a druhým zdrojem jsou dostupné dobové články věnující se učebním osnovám matematiky …viac
Abstract:
Diploma thesis Approaches to Teaching Mathematics in Postwar Czechoslovakia is focused on methods of teaching mathematics between 1945 and 1973 and it uses two types of sources. The first one of them is the content of curricula of mathematics for pupils from 11 to 15 published between 1952 and 1973. The second type of source are mathematical articles from that age focused on the commentaries about …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedúci: Mgr. Helena Durnová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Petra Bušková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics / Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics