Apel strachu v reklamní kampani – Bc. Pavla GARLÍKOVÁ
Bc. Pavla GARLÍKOVÁ
Diplomová práce
Apel strachu v reklamní kampani
Fear appeals in advertising campaign
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá zmapováním psychologického působení reklamy na člověka a užitím emocionálních apelů, zejména apelu strachu, na příjemce reklamního sdělení. Praktická část představuje několik oblastí produktové reklamy, v nichž je apel strachu využíván, a tyto jsou doplněny ukázkou reklamní kampaně. Výsledky dotazníkového šetření prezentují vnímání těchto kampaní veřejností. Část práce …víceAbstract:
The theoretical part deals with the mapping of the psychological effect of advertising on human being and using emotional appeals, especially fear appel on the recipient of advertising messages. The practical part presents several areas of product advertising, in which fear appeal is used, and these are accompanied by an advertising campaign. The results of the survey represent the public perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
18520
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GARLÍKOVÁ, Pavla. Apel strachu v reklamní kampani. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková -
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
Jakub Helešic -
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
Jana Milostná -
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Dominika Čermáková -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Denisa Voráčková -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká