Autodiagnostika učitele střední školy – Ing. Jitka Filipčíková, Ph.D.
Ing. Jitka Filipčíková, Ph.D.
absolventská práce studenta CŽV
Autodiagnostika učitele střední školy
Secondary school teacher self-diagnosis
Anotace:
Závěrečná práce se zaměřuje na téma autodiagnostiky učitele střední školy. Pozornost je v úvodu věnována osobnosti učitele, jeho specifikům a kompetencím. Pomocí odborných publikací jsou nastíněny základní pojmy celé problematiky – reflektivní kompetence, sebereflexe a autoregulace. Zmíněna je jejich důležitost a další klasifikace. V neposlední řadě je prostor věnován roli autodiagnostických …víceAbstract:
The final thesis is focused on the secondary school teacher self-diagnosis. In the introduction, attention is dedicated to the personality of the teacher, his specifics and competences. The basic concepts of the whole issue - reflective competence, self-reflection and self-regulation - are outlined with the help of professional publications. Their importance and further classification are mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 10. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky