Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s. – Ing. Pavla Stuchlíková
Ing. Pavla Stuchlíková
Bakalářská práce
Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.
The analysis of internet sale of cosmetics and perfumes in company VIVANTIS a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je věnována internetovému obchodování, její teorii a legislativě. Částí práce je popis firmy VIVANTIS a.s. se zaměřením na její dva internetové obchody ? parfémy a kosmetiku. Dále je zde výběr konkurence firmy VIVANTIS a.s. a na závěr je zde návrh marketingové strategie.Abstract:
Bachelor work describes internet trading, includes theory and legislation of this business. Bachelor work contains desription of company VIVANTIS a.s. with a view to its e-shops of perfumes and cosmetics. Next parts describe competition of company VIVANTIS a.s. and in the conclusion there is a suggestion of marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STUCHLÍKOVÁ, Pavla. \textit{Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/zm72dl/.
Jak správně citovat práci
Stuchlíková, Pavla. Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Andrea Nejedlá -
Koncepce věrnostního programu internetových obchodů Vivantis a. s.
Veronika Buradová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková -
Lázeňská kosmetika
Nika Kovačevičová -
Motivace žáků ke studiu budoucího povolání v oboru kosmetika
Hana Burianová -
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Modernizace obsahu vzdělávání odborného předmětu Kosmetika oboru Kosmetické služby
Šárka Rozsypalová