Bc. Pavel Buráň
Master's thesis
Optimalizace nákupu v podniku
Purchasing Optimalization in Company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je optimalizace nákupu, konkrétně zaměření se na hodnocení dodavatelů, v průmyslovém podniku na výrobu letounů. Teoretická část práce je věnována logistice, její definici a rozdělení. Dále se zabývá nákupem a procesu nákupu. Dále jsou zde definováni dodavatelé, kde je rozebráno hodnocení dodavatelů a postup jejich hodnocení. Závěr teoretické části je věnován aplikovaným metodám …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the optimization of the purchase, namely focus on evaluation of suppliers, in the industrial company for the production of airplanes. The theoretical part is devoted to logistics, its definition and classification. It also deals with the purchase and the purchase process. Suppliers are also defined here, where the evaluation of suppliers and their evaluation process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Hart, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Buráň, Pavel. Optimalizace nákupu v podniku. Uherské Hradiště, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementMaster programme / field:
Security of Society / Security of Society
Theses on a related topic
-
Nákup ochranných pomůcek v době pandemie – právní a ekonomické aspekty
Veronika Baršová -
Nákup vakcín proti covid-19 organizovaný EU - právní rámec, podmínky smluv, překryv s kompetencí registrace
Klára Melicherová -
Nákup elektrické energie ve veřejném sektoru
Marek Havlín -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Nákup elektrické energie obchodními podniky v České republice
Adam Foubík -
Webová aplikácia pre nákup aktuálne nedostupných produktov
Martin Korec