Tvorba a prosazování pravidel chování jako sociálně psychologická dovednost středoškolského učitele – Mgr. Marcela Sadilová
Mgr. Marcela Sadilová
Disertační práce
Tvorba a prosazování pravidel chování jako sociálně psychologická dovednost středoškolského učitele
Formation and application of the rules of behaviour in the clasroom as social psychological abilities of the secondary school teacher
Anotace:
Doktorská disertační práce se zabývá problematikou tvorby a prosazování pravidel chování ve třídě jako sociálně psychologické dovednosti středoškolského učitele. V literárně přehledové části jsou shrnuty poznatky o této problematice. Zvláštní pozornost je věnována problematice sociálních norem, vývoji morálního uvažování, tvorbě a prosazování pravidel chování ve třídě a činitelům ovlivňující tvorbu …víceAbstract:
The doctoral disertation thesis deals with the problems of formation and application of the rules of behaviour in the clasroom as social psychological abilities of the secondary school teacher. The findings about these questions are summerized in the literary review of this part. Special attention is paid to the probleme of social standarts, development of normal consideration, formation and application …víceKlíčová slova
sociální normy tvorba a prosazování pravidel chování faktory ovlivňující učitele při tvorbě a prosazování pravidel chování ve třídě školní třída sociálně psychologické dovednosti učitele social norms formation and application of rules of behaviour elements influencing the teacher during formation and assertion of rules of behaviour in the classroom school classroom social psychological abilities of the teacher
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zg84e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivo Plaňava
- Oponent: PhDr. Jan Beran, Ph.D., PhDr. Ilona Gillernová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SADILOVÁ, Marcela. \textit{Tvorba a prosazování pravidel chování jako sociálně psychologická dovednost středoškolského učitele}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/zmiicd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíDoktorský studijní program / obor:
Psychologie / Sociální psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Influence of urban development on meteorological elements influencing the microclimate in Prague-Suchdol
Bunthorn Thet -
Faktory ovlivňující vnímání kyberšikany učiteli
Tereza Václavičová -
Faktory ovlivňující přístup učitele MŠ k venkovní výuce
Kateřina KUŽELOVÁ -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Faktory ovlivňující volbu povolání učitele informatiky
Martin KOUŘIMSKÝ -
Umístění školy a přístup učitele jako faktory ovlivňující vztah žáka k matematice
Lenka ŠPINKOVÁ -
Faktory ovlivňující učitele a asistenta pedagoga
Petra Kalousová -
Faktory ovlivňující ochotu laiků poskytnout první pomoc
Daniela Molinská