Výtvarné aktivity podporující vztahy ve skupině marginalizovaných jedinců. – Ludmila HRUŠOVÁ
Ludmila HRUŠOVÁ
Bakalářská práce
Výtvarné aktivity podporující vztahy ve skupině marginalizovaných jedinců.
Art aktivities support relationships in group of marginalized people.
Anotace:
V rámci mé bakalářské práce jsem navrhla pět výtvarných aktivit, které mají pozitivně podpořit vztahy marginalizované skupiny jedinců. Aktivity vycházejí z artefiletiky. Dále podporují výtvarné vyjádření jedinců a jejich komunikační dovednosti.Abstract:
As part of my bachelor thesis, I have designed five creative activities to positively support the relationships of a marginalized group of individuals. Activities are based on artefiletics. They further support the visual expression of individuals and their communication skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠOVÁ, Ludmila. \textit{Výtvarné aktivity podporující vztahy ve skupině marginalizovaných jedinců.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zmmlbh/.
Jak správně citovat práci
HRUŠOVÁ, Ludmila. Výtvarné aktivity podporující vztahy ve skupině marginalizovaných jedinců.. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova pro pomáhající profese
Práce na příbuzné téma
-
Street Art in American Culture
Tereza MARKOVÁ -
Street Art in American Culture
Tereza MARKOVÁ -
Tvorba abstraktní malby jako edukační aktivita
Agáta Štěchová -
Akční tvorba na 1. stupni základní školy
Natálie Sůkalová -
Tvorba jako sebevyjádření. Projekt s postiženým jedincem.
Kateřina SKRYJOVÁ