Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti – Bc. Lenka Zlatá
Bc. Lenka Zlatá
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti
Social networks and their place in the marketing of a company
Anotace:
Bakalářská práce řeší marketingovou strategii konkrétní společnosti se zaměřením na současné sociální sítě využívané v České republice. Cílem marketingové strategie je získání lepšího postavení firmy na trhu. Práce je rozdělena na dvě části. Prví teoretická část popisuje marketingové činnosti podniku, druhy sociálních sítí a možnosti jejich využití v podnikání. Ve druhé, analytické části, jsou využity …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with a specific marketing strategy of a company with a focus on contemporary social networks used in the Czech Republic. The aim of the marketing strategy is to gain a better position of the company in the market. The work is divided into two parts. The theoretical part describes marketing activities of a company, types of social networks and their usage in business. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/epkn4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Marek Walder
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova