Bc. Lenka Zlatá

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich místo v marketingu společnosti

Social networks and their place in the marketing of a company
Anotace:
Bakalářská práce řeší marketingovou strategii konkrétní společnosti se zaměřením na současné sociální sítě využívané v České republice. Cílem marketingové strategie je získání lepšího postavení firmy na trhu. Práce je rozdělena na dvě části. Prví teoretická část popisuje marketingové činnosti podniku, druhy sociálních sítí a možnosti jejich využití v podnikání. Ve druhé, analytické části, jsou využity …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with a specific marketing strategy of a company with a focus on contemporary social networks used in the Czech Republic. The aim of the marketing strategy is to gain a better position of the company in the market. The work is divided into two parts. The theoretical part describes marketing activities of a company, types of social networks and their usage in business. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Marek Walder

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting