Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu – Adéla Stoklasová
Adéla Stoklasová
Diplomová práce
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Product Placement and its Application in Selected Czech film
Anotace:
Diplomová práce se zabývá filmovým product placementu. Jejím cílem je na základě vlastního šetření zjistit vnímání tohoto marketingového nástroje v obecné rovině a následně v souvislosti s konkrétním snímkem. Teoretická část práce představuje pojem product placement a jeho zařazení do marketingového mixu. Dále se zaměřuje na jeho historii, typologii, možnosti umístění a legislativní úpravu. V neposlední …víceAbstract:
The diploma thesis deals with film product placement. The goal of the thesis is to find out the perception of this marketing tool in general terms a then in connection with a specific film on the basis of its own investigation. The theoretical part of the work presents the concept of product placement and its inclusion in the marketing mix. It also focuses on its history, typology, placement options …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80533
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Markéta Dianová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec