Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji – Dora Zemanová
Dora Zemanová
Diplomová práce
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Current Methods to Teach Primary Reading and Writing in the Zlin Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuálně využívanými metodami výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji. Cílem práce je zjistit, jaké jsou využívané metody prvopočátečního čtení a psaní ve školním roce 2022/2023. Teoretická část shrnuje poznatky o tradičních a alternativních metodách prvopočátečního čtení a psaní. Praktická část představuje výzkum, jenž byl realizován prostřednictvím kvantitativní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the currently used methods of teaching initial reading and writing in the Zlin Region. The aim of the work is to discover which methods of initial reading and writing are being used in the school year 2022/2023. The theoretical part summarizes knowledge of traditional and alternative methods of initial reading and writing. The practical part presents research carried out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zemanová, Dora. Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji . Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá