Marketingová podpora segmentu MICE v České republice – Bc. Petr Kuklík
Bc. Petr Kuklík
Master's thesis
Marketingová podpora segmentu MICE v České republice
Marketing support of MICE segment in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivní marketingovou propagací České republiky v segmentu kongresového průmyslu. Teoretická část práce vymezuje trh MICE (Meetings, Incentives,Conferences, Exhibitions), postavení produktu na trhu a marketingové prostředí platformy Czech Convention bureau, veřejné podpory na propagaci MICE v České republice. Je provedeno dotazníkové šetření na zjištění klientského povědomí …moreAbstract:
Topic of the diploma theisis is focused on effective marketing promotion of the Czech Republic in the convention industry segment. The theoretical part defines the MICE market (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) market position of the product and marketing platform environment Czech Convention Bureau, public support subject for the promotion of MICE in the Czech Republic. Survey to determine …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ujbqi/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Analýza společnosti Kongresové centrum Praha ,a.s. a jejího působení na českém a zahraničním trhu
Nicole Máchová -
Evaluation of startup public support in the Czech Republic and Israel
Martin Svatoň -
Efficiency of the Public Sector Support Systems for Creating Innovative Milieu
Solomon Gyamfi