Marketingová podpora segmentu MICE v České republice – Bc. Petr Kuklík
Bc. Petr Kuklík
Diplomová práce
Marketingová podpora segmentu MICE v České republice
Marketing support of MICE segment in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivní marketingovou propagací České republiky v segmentu kongresového průmyslu. Teoretická část práce vymezuje trh MICE (Meetings, Incentives,Conferences, Exhibitions), postavení produktu na trhu a marketingové prostředí platformy Czech Convention bureau, veřejné podpory na propagaci MICE v České republice. Je provedeno dotazníkové šetření na zjištění klientského povědomí …víceAbstract:
Topic of the diploma theisis is focused on effective marketing promotion of the Czech Republic in the convention industry segment. The theoretical part defines the MICE market (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) market position of the product and marketing platform environment Czech Convention Bureau, public support subject for the promotion of MICE in the Czech Republic. Survey to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujbqi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Analýza společnosti Kongresové centrum Praha ,a.s. a jejího působení na českém a zahraničním trhu
Nicole Máchová -
Evaluation of startup public support in the Czech Republic and Israel
Martin Svatoň -
Efficiency of the Public Sector Support Systems for Creating Innovative Milieu
Solomon Gyamfi