Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising – Mgr. Magdalena Szczepanik
Mgr. Magdalena Szczepanik
Master's thesis
Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising
Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising
Anotácia:
Téma této práce "Multimodální Analýza Diskurzu: Neologismy a Metafory v Reklamě" zahrnuje dva hlavní cíle, kterých se tato práce snaží dosáhnout: za prvé, ilustrovat, interpretovat a zhodnotit vzájemnou souhru mezi jazykovým a vizuálním modem reklamy zdůvodňující jejich souvislost a vzájemnou závislost; za druhé, ukázat velký významový potenciál, skrytý v neologismech a metaforách, jejich hloubku a …viacAbstract:
The title of the thesis "Multimodal Discourse Analysis of Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising" encompasses the two main objectives the thesis pursues to achieve: firstly, to illustrate, interpret and evaluate the interplay between the linguistic and visual modes of ads substantiating their interrelatedness and mutual dependence; secondly, to show the great meaning potential carried …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uj1rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / English Language and Literature