Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Lapáčková Lapáčková
Bc. Lapáčková Lapáčková
Bakalářská práce
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
The influence of the family environment on purchasing decision
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování“ poskytuje ucelený přehled o rodině jako sociální skupině především v oblasti nákupního rozhodovacího procesu. Teoretická část je rozdělena na 3 základní oblasti. První z nich se zaměřuje na rodinu jako sociální skupinu, včetně definic, funkcí, vývoje a také charakteristiky současné české domácnosti. Další oblast zkoumá …víceAbstract:
This bachelor thesis provides a comprehensive overview of the family as a social group, especially in the shopping decision-making process. The theoretical part is divided into three basic areas. The first of them focuses on the family as a social group, including definitions, functions, development and also the characteristics of the current Czech household. The following part examines the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nk28i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
E-Mental Health and Informed Decision Making
Katarína Tabi -
Cross-cultural research in tourism and decision-making
Vanesa Fraňová -
Strategic decision making in a company from the behavioral perspective
Mariko Ueno -
Importance of Behavioural Finance in Investment Decision-Making
Donald Jacob Koothodil -
Decision making fotbalového rozhodčího
Zdeněk Nahodil -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko