Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Lapáčková Lapáčková
Bc. Lapáčková Lapáčková
Bachelor's thesis
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
The influence of the family environment on purchasing decision
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma „Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování“ poskytuje ucelený přehled o rodině jako sociální skupině především v oblasti nákupního rozhodovacího procesu. Teoretická část je rozdělena na 3 základní oblasti. První z nich se zaměřuje na rodinu jako sociální skupinu, včetně definic, funkcí, vývoje a také charakteristiky současné české domácnosti. Další oblast zkoumá …moreAbstract:
This bachelor thesis provides a comprehensive overview of the family as a social group, especially in the shopping decision-making process. The theoretical part is divided into three basic areas. The first of them focuses on the family as a social group, including definitions, functions, development and also the characteristics of the current Czech household. The following part examines the product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nk28i/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
E-Mental Health and Informed Decision Making
Katarína Tabi -
Cross-cultural research in tourism and decision-making
Vanesa Fraňová -
Strategic decision making in a company from the behavioral perspective
Mariko Ueno -
Decision making fotbalového rozhodčího
Zdeněk Nahodil -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Importance of Behavioural Finance in Investment Decision-Making
Donald Jacob Koothodil