Marketingové komunikace Českého olympijského výboru – Vít Voltr
Vít Voltr
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace Českého olympijského výboru
Marketing Communications of Czech Olympic Committee
Abstract:
Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingových komunikací. Tematicky je tato práce zaměřena na marketingové komunikace v oblasti sportu, neziskového sektoru a komunikace cílené na děti školního věku. Praktická část se věnuje analýze vybrané komunikační aktivity Českého olympijského výboru Sazka olympijský víceboj. Tato aktivita v sobě propojuje prvky sportovní a neziskové marketingové …moreAbstract:
The object of this thesis is to analyze different areas of marketing communication. Main topics of this thesis are marketing communication in sport, in non-profit sector and specifics of communication targeted at children. The practical part of this thesis analyzes Sazka Olympic Multicontest, which is one of the marketing activities of Czech Olympic Committee. This marketing activity connects marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Voltr, Vít. Marketingové komunikace Českého olympijského výboru. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar