Marketingové komunikace Českého olympijského výboru – Vít Voltr
Vít Voltr
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Českého olympijského výboru
Marketing Communications of Czech Olympic Committee
Anotace:
Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingových komunikací. Tematicky je tato práce zaměřena na marketingové komunikace v oblasti sportu, neziskového sektoru a komunikace cílené na děti školního věku. Praktická část se věnuje analýze vybrané komunikační aktivity Českého olympijského výboru Sazka olympijský víceboj. Tato aktivita v sobě propojuje prvky sportovní a neziskové marketingové …víceAbstract:
The object of this thesis is to analyze different areas of marketing communication. Main topics of this thesis are marketing communication in sport, in non-profit sector and specifics of communication targeted at children. The practical part of this thesis analyzes Sazka Olympic Multicontest, which is one of the marketing activities of Czech Olympic Committee. This marketing activity connects marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Voltr, Vít. Marketingové komunikace Českého olympijského výboru. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar