Cenové obchodní strategie českých firem v oděvním průmyslu v souvislosti s brandingem – Salvátor Soška
Salvátor Soška
Bachelor's thesis
Cenové obchodní strategie českých firem v oděvním průmyslu v souvislosti s brandingem
Pricing business strategies of Czech companies in the clothing industry in connection with branding
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na definici značky a následný branding, neboli tvorbu značky. Nedílnou součástí brandu je i cenová obchodní strategie, která vytváří positioning na trhu. Na základě kvalitativních rozhovorů s předními českými oděvními firmami je vytvořena analýza, jak tyto firmy nacházejí spojení mezi obchodní strategií a brandem.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the definition of the brand and subsequent branding. An integral part of the brand is the pricing business strategy that creates positioning in the market. Based on qualitative interviews with leading Czech clothing companies, I will create an analysis of how these companies find a connection between business strategy and the brand.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOŠKA, Salvátor. \textit{Cenové obchodní strategie českých firem v~oděvním průmyslu v~souvislosti s~brandingem}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2022. Available from: https://theses.cz/id/znlaq0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Sleva z ceny v rámci odpovědnostních vztahů
Martina Fojtíková