Markéta Nádvorníková

Diplomová práce

Marketing e-Governmentu v České republice

Marketing of e-Government in Czech Republic
Anotace:
Tématem této práce jsou možnosti využití marketingových nástrojů ve veřejné správě, konkrétně na poli postupné elektronizace veřejné správy označované jako e-government. V první části jsou diskutovány vhodnosti používání manažerských metod ve veřejném sektoru a nastíněn vývoj těchto implementací. Důraz je pak dán na marketingové nástroje a na způsoby komunikace orgánů veřejné správy s obyvateli. Na …více
Abstract:
The subject of this thesis is the possibility of an application of marketing tools in the public administration, particularly in the field of a gradual computerization of the public administration, called e-government. In the Part I, a suitability of the use of manager methods within the public sector is discussed and, a development of these implementations is outlined. An emphasis is then put on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Lechner
  • Oponent: Jan Vláčil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52624

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa