Marketing e-Governmentu v České republice – Markéta Nádvorníková
Markéta Nádvorníková
Diplomová práce
Marketing e-Governmentu v České republice
Marketing of e-Government in Czech Republic
Anotace:
Tématem této práce jsou možnosti využití marketingových nástrojů ve veřejné správě, konkrétně na poli postupné elektronizace veřejné správy označované jako e-government. V první části jsou diskutovány vhodnosti používání manažerských metod ve veřejném sektoru a nastíněn vývoj těchto implementací. Důraz je pak dán na marketingové nástroje a na způsoby komunikace orgánů veřejné správy s obyvateli. Na …víceAbstract:
The subject of this thesis is the possibility of an application of marketing tools in the public administration, particularly in the field of a gradual computerization of the public administration, called e-government. In the Part I, a suitability of the use of manager methods within the public sector is discussed and, a development of these implementations is outlined. An emphasis is then put on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52624
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
- Vedoucí: Tomáš Lechner
- Oponent: Jan Vláčil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52624
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Role of Human Factors in the Interoperability of Public Administration Information Systems
Frank Febiri -
Public Administration
Anas Dughmuch -
External Audit in Public Administration and its Impacts
Jan Buček -
Projektový management ve veřejné správě a aplikace projektu „Public Administration Reference Model Architecture“ (PARMA) v obci Uhlířské Janovice
Gabriela Dostálová -
Marketing a E-Government
Dagmar Svobodová