Bc. Lenka Trčková
Bachelor's thesis
Motivace zákazníků a marketing
Motivation of customers and marketing
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je marketing, motivace a jejich zkoumání u konkrétního podniku v praxi. V první části jsou vymezena teoretická východiska motivace a hodnoty pro zákazníka. V druhé části jsem se zaměřila na zkoumání hodnoty pro zákazníka a motivačních faktorů MAC školy paraglidingu kvantitativním šetřením dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných skutečností jsem podniku navrhla doporučení …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is marketing, motivation and its exploration in a particular company in practice. The first part is dedicated to the theoretical basis of motivation and customer value. The second part is focused on exploring the value and motivational factors of customers of the MAC School of Paragliding by quantitative survey method. Based on the findings, I have proposed recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kfnid/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Sabina Lišková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová