Bc. Lenka Trčková
Bakalářská práce
Motivace zákazníků a marketing
Motivation of customers and marketing
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je marketing, motivace a jejich zkoumání u konkrétního podniku v praxi. V první části jsou vymezena teoretická východiska motivace a hodnoty pro zákazníka. V druhé části jsem se zaměřila na zkoumání hodnoty pro zákazníka a motivačních faktorů MAC školy paraglidingu kvantitativním šetřením dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných skutečností jsem podniku navrhla doporučení …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is marketing, motivation and its exploration in a particular company in practice. The first part is dedicated to the theoretical basis of motivation and customer value. The second part is focused on exploring the value and motivational factors of customers of the MAC School of Paragliding by quantitative survey method. Based on the findings, I have proposed recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kfnid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Sabina Lišková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová