Bc. Lenka Trčková

Bakalářská práce

Motivace zákazníků a marketing

Motivation of customers and marketing
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je marketing, motivace a jejich zkoumání u konkrétního podniku v praxi. V první části jsou vymezena teoretická východiska motivace a hodnoty pro zákazníka. V druhé části jsem se zaměřila na zkoumání hodnoty pro zákazníka a motivačních faktorů MAC školy paraglidingu kvantitativním šetřením dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných skutečností jsem podniku navrhla doporučení …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is marketing, motivation and its exploration in a particular company in practice. The first part is dedicated to the theoretical basis of motivation and customer value. The second part is focused on exploring the value and motivational factors of customers of the MAC School of Paragliding by quantitative survey method. Based on the findings, I have proposed recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Sabina Lišková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management