Bc. Lucie Korelová
Master's thesis
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales support and its methods and techniques
Abstract:
Tématem mé práce je podpora prodeje a její metody a techniky. Podpora prodeje je nedílnou součástí marketingové komunikace, která je dnes stále více využívána. Jelikož se jedná o velice silný nástroj, je třeba využívat jej opatrně, jelikož dopad na image značky může být i značně negativní. V teoretické části se věnuji podstatě marketingového řízení, metodě STP, marketingovému mixu. Dále poté integrované …moreAbstract:
The topic of my thesis is sales support and its methods and techniques. In today's world, there is an increased use of sales support, an integral part of marketing communication. Sales support is a powerfull tool, it must be used cautiously, because its impact impact on brand image could be even negative. The first part focuses on theory of marketing management, STP method, marketing mix. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/opztf/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORELOVÁ, Lucie. \textit{Podpora prodeje a její metody a techniky} [online].
Praha, 2015 [cit. 2019-12-08]. Available from: <https://theses.cz/id/znupc0/>.
Master's thesis.
University of Finance and Administration.
Thesis supervisor Ing. Miloslav Vaňák.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Zdeněk Vojtěchovský