Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh. – Ing. Lucia BEDNÁROVÁ
Ing. Lucia BEDNÁROVÁ
Master's thesis
Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
The project processing of strategy of marketing communication for agency, dealing with a ready made companies and companies made to measure, entering Slovak market.
Abstract:
The present thesis describes the development of a project intercession which would be suggested effective strategy of marketing communication in nascent agency, which sells ready-made companies and the establishment of key companies, entering the Slovak market. It is made up of theoretical, analytical and practical part. Section summarizes the theoretical knowledge of marketing communication on Internet …moreAbstract:
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu, prostredníctvom ktorého by mala byť navrhutá stratégia marketingovej komunikácie pre novovznikajúcu agentúru, zaoberajúcu sa predajom ready - made spoločností a zakladaním spoločností na kľúč, vstupujúcu na slovenský trh. Zložená je z teoretickej, analytickej a projektovej časti. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti marketingovej komunikácie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14737
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNÁROVÁ, Lucia. \textit{Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/znvgty/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEDNÁROVÁ, Lucia. Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Úverový systém komerčných bánk v Maďarsku z hľadiska stavebných spoločností a sporiteľní
Krisztián Kőrfy -
Neproporcionálne rozloženie práv a povinností spoločníkov obchodných spoločností a jeho limity
Zuzana Karasová -
Komparácia zakladania personálnych spoločností v Slovenskej a Českej republike
Nikoleta Harsányiová -
Vznik a založenie akciovej spoločnosti
Miroslav Šolc -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Ready Player One vs. Unfindable Words
Markéta ŠŤOVÍČKOVÁ -
Ready Player One vs. Unfindable Words
Markéta ŠŤOVÍČKOVÁ