Ing. Lucia BEDNÁROVÁ

Diplomová práce

Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.

The project processing of strategy of marketing communication for agency, dealing with a ready made companies and companies made to measure, entering Slovak market.
Abstract:
The present thesis describes the development of a project intercession which would be suggested effective strategy of marketing communication in nascent agency, which sells ready-made companies and the establishment of key companies, entering the Slovak market. It is made up of theoretical, analytical and practical part. Section summarizes the theoretical knowledge of marketing communication on Internet …více
Abstract:
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním projektu, prostredníctvom ktorého by mala byť navrhutá stratégia marketingovej komunikácie pre novovznikajúcu agentúru, zaoberajúcu sa predajom ready - made spoločností a zakladaním spoločností na kľúč, vstupujúcu na slovenský trh. Zložená je z teoretickej, analytickej a projektovej časti. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti marketingovej komunikácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14737

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Radoslav Štefánek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEDNÁROVÁ, Lucia. Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe